Markmann Telemarketing

Inspiration til en feedback kultur.

Kunden

Markmann telemarketing er beliggende i Aalborg og er ca. 30 medarbejdere.

Udfordringen

Gennem mit netværk kom jeg i kontakt med Direktør Kamilla Mest som efterspurgte inspiration til feedback. Ét af punkterne i deres ledelsesmanifest er, at give feedback – både positiv og konstruktiv samt på resultater og adfærd. Feedback er en del af deres hverdag, og de ville gerne blive endnu bedre til det.

Løsningen

Vi planlagde 2 halve dage for deres projektledere, hvor jeg underviste i forskellige feedback metoder, hvilke metoder fungere bedst til hvilke typer af medarbejdere mm.

Emner vi også berørte var hjernes betydning for hvornår, man giver feedback, kommunikationstrekanten ift. vores model af verden og dennes betydning for hvordan, vi tolker på feedback og giver feedback.

Og selvfølgelig en masse dialog og øvelser.

Er du interesseret i at blive bedre til at give feedback? Så kan vi varmt anbefale at få Mette Holmgaard til at komme forbi jeres virksomhed.

Markmann Telemarketing